Продавець CheFard розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
173 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 1А, Чернігів, Україна
+380 (95) 688-16-26
CheFard

Доставка

Доставка товару з асортименту нашого магазину здійснюється виключно після часткової або повної оплати. Детальніше про варіанти оплати можна ознайомитися на сайті у розділі оплата.

Переконливе прохання перед оформленням замовлення через кошик, ознайомитися з цією інформацією.

Доставка по Україні здійснюється компанією «Нова Пошта»

поштомат – від 50 грн
у відділення по Україні – від 70 грн.
кур'єром – від 95 грн

Доставка здійснюється зі складів по всій Україні. ( в залежності від того, де в наявності знаходиться обрана Вами позиція)

САМОВИВОЗУ НЕМАЄ!

Доставка по Україні здійснюється ТК НОВА ПОШТА за тарифами перевізника!

  • Кожна категорія товару доставляється певної ТК (уточнюється у менеджера).
  • Самовивозу НЕМАЄ. Оскільки інтернет-магазин має понад 7 складів по всій Україні.
  • Товар може бути відправлений з будь-якого складу, на якому він є.
  • Якщо ви обрали декілька позицій від різних виробників, товар буде відправлено декількома накладними.
  • Терміни доставки по всій Україні від 2 до 5 днів, якщо товар в наявності, та від 7 до 30 днів, якщо товар на замовлення.

 

Доставка за тарифами компаній-перевізників


Здійснюється у будь-яке місто чи населений пункт, де є представництва компанії перевізника. Вартість доставки визначається компанією перевізником у момент відправлення замовлення.

Ви можете вибрати один із варіантів доставки:

- Доставка у відділення. Залишок оплати на замовлення можливий - післяплатою по передоплаті. 

- кур'єрська доставка на вашу адресу по передоплаті (за умови, що ця послуга доступна у вашому місті або населеному пункті);

Шановні покупці!

  • У момент отримання вантажу покупець має право розкрити упаковку та перевірити товар щодо комплектності, відсутність шлюбу чи пошкоджень. Якщо є якісь недоліки, покупець разом із представником служби доставки складає акт приймання-передачі, де обов'язково вказує всі дефекти.
  • Якщо товар має значні недоліки, тобто. не може бути використаний за призначенням, покупець складає акт відмови від прийому вантажу та не оплачує доставку. Ми робимо обмін або повне повернення.
  • Якщо товар було оглянуто без присутності представника служби доставки, та/або акт приймання-передачі вантажу не було підписано представником служби доставки, Інтернет-магазин знімає з себе відповідальність за комплектність та наявність будь-яких пошкоджень.

Увага! Перевіряйте відсутність механічних пошкоджень, комплектацію та наявність усіх одиниць товару при отриманні у присутності працівника служби доставки.

Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Вдалих покупок :)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner